Küreselleşme ve bilgi teknolojilerinin
hızlı gelişimi, hizmet sektöründe yer alan firmaları da derinden
etkilemektedir. Firmaların birbirine karşı rekabet avantajı sağlayabilmek,
etkinliklerini artırabilmek için daha yoğun çaba göstermeye itmektedir. Hizmet
sektöründe üretilen servislerin ana belirleyici unsurunu insan kavramı
oluşturmaktadır.
Güven Gurup Temizlik, insan kavramının, tüm beklentileri oluşturan
faktörlerin merkezinde olduğu bilinçle, çalışan mutluluğu için insan kaynakları
politikalarını sürekli gelişen modern yaşama göre güncellemiştir. Müşteri
memnuniyeti ile çalışan memnuniyeti arasındaki ilişkiyi inceleyen birçok
araştırma yapılmıştır. Bu çalışmalar yurt dışında yaygınken ülkemizde de son
yıllarda daha sık yapılmaktadır. Yapılan araştırmalar da göstermiştir ki,
çalışan memnuniyetinin yüksek olduğu işletmelerde, çalışanlar daha yüksek
standartlarda hizmet sunmaktalar ve yüksek standartlardaki hizmet, daha memnun
ve sadık müşteri ve dolayısıyla daha karlı organizasyonlar oluşturmaktadır.
Mutlu çalışanlardan oluşan insan
kaynağı oluşturmak, elde tutmak ve iş amaçlarına paralel olarak en verimli
biçimde değerlendirerek bünyemizdeki insan kaynağının niteliklerini artırırken,
aynı zamanda firmamızın ihtiyaç duyduğu nitelikli personelleri de bünyemizde
geliştiriyoruz. Ürettiğimiz ve sunduğumuz hizmetlerin insan merkezli olduğu
bilinçle, çalışanlarımızın her birinin önceliğinin farklı olduğunu dikkate
alarak hareket ederiz.
Cinsiyet, uyruk, ırk, din,
politik yaklaşım ve fiziksel durum gözetmeksizin eşit çalışma fırsatlarının
sağlanması gerekliliğine içtenlikle inanırız.
Çalışanlarımızın maddi, manevi ve
sosyal hakları gözetilerek bireysel ve kurumsal değerlerimizi paylaşırız.
Hedefimizi sürekli geliştirerek,
faaliyet gösterdiğimiz temizlik sektöründe, tercih edilen firma kimliğimizi
korurken, farklılıklar oluşturarak kalıcı üstünlükler oluşturarak
başarılarımızı çalışanlarımızla paylaşmak, temel insan kaynakları
politikalarımızı oluşturur.